8 hodin (1 den) - pouze na zakázku
Agrese je nepříjemná, negativně ovlivňuje klima poskytované služby a může být i nebezpečná pro pracovníky i ostatní klienty.
Těžiště kurzu, který vede lektor se zkušeností v nízkoprahovém zařízení, spočívá v nácviku řešení praktických modelových situací a ve sdílení dobré praxe s agresivním klientem ze služeb prevence.
V kurzech na zakázku, které probíhají přímo v organizacích, může po dohodě lektor s pracovníky projít prostory pro poskytování služeb a vyhodnotit je z pohledu bezpečnosti - probrat riziková místa, únikové cesty, apod.
8 hodin (1 den)
Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2
MPSV
Bc. Jiří Šmahlík
8 - 12
Jana Neužilová
Telefon: 731 631 413
9:00 - 16:30 hod.
Celý kurz byl vynikající. Skvělý přístup lektora, ochota vyjít vstříc, komunikativnost, návody pro praxi. Lektor znalý věci, ví, o čem mluví.
Velmi praktické rady ohledně technik a příklady z vlastní zkušenosti, kterých měl lektor nepřeberné množství. Díky, že se kurz konal i teď v takto náročné době.
Profesionální vedení kurzu a skvělé vystupování lektora.
Moc oceňuji, že jsem v dnešní době nemusel cestovat na kurz 150 Km. Online kurz se mi líbil, lektor vyučoval srozumitelně, nemám připomínek.
Celý kurz byl velmi zajímavý a myslím i velmi užitečný pro práci v azylovém domě. Dozvěděla jsem se, jak předcházet a zvládnout agresi klienta.
Díky kurzu jsem se poučila, jak pracovat se slovní agresí a nabyla jsem mnoho dalších poznatků.
Ráda bych uplatnila nabyté znalosti z oblasti prevence (snižování napětí)
Lektor byl schopný ihned reagovat a podat další informace. Celý kurz byl zajímavý.
Díky za přínosný kurz. On-line výuka mi vyhovuje daleko víc jak klasický kurz, proto bych já uvítala tuto formu výuky i v příštím roce, bez ohledu na Covid.
Nejužitečnější část kurzu bylo rozebrání situací v jednotlivých zařízeních a okamžitá reakce lektora, jak postupovat, na co se zaměřit.
Přínosné pro mou práci byly signály varování před výbuchem vzteku a agrese u klienta. Určitě využiju aktivní naslouchání, pevné vystupování, usměrňování negativních pocitů.
Školení mě příjemně překvapilo, určitě se mi podaří spoustu věcí využít v praxi. Děkuji panu lektorovi.