O kurzu
Setkáváte se ve své práci s agresí? Agrese klientů nebývá bezdůvodná a vy se s ní můžete naučit pracovat - buď jí předcházet a nebo ji zvládat. Přijďte si prakticky vyzkoušet, jak můžete s agresí vašich klientů pracovat. Přineste si vlastní situace ze své praxe a naučte se je efektivněji řešit!
Co se v kurzu naučíte:
- získáte nezbytné poznatky a dovednosti pro práci s agresivními klienty, přestanete se bát jejich neočekávaných výbuchů a získáte větší sebevědomí při řešení náročných situací
- uvědomíte si, proč jsou vaši klienti agresivní a co chtějí svojí agresivitou sdělit, stanou se pro vás "čitelnější"
- naučíte se včas identifikovat riziko, objektivně vyhodnotit situaci a zvolit adekvátní reakci
- vyzkoušíte si verbální i neverbální strategie zvládání agrese včetně šetrných úchopů
- dozvíte se, jak pracovat s krizovými plány a jak jednotlivé incidenty správně zapsat do dokumentace
Na kurz si vezměte pohodlné oblečení.
Rozsah kurzu
16 hodin (2 dny)
Místo konání
Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2
Akreditace
MPSV
Lektor/ka
Bc. Jiří Šmahlík
Čas konání
9:00 - 16:30 hod.
Reference od účastníků
-
Oceňuji lektora za velmi odborný kurz, příjemnou atmosféru, skvělý přednes a aktivní zapojení při nácviku úchopů.
-
Dobré bylo, že se lektor věnoval „našim“ tématům.
-
Konečně školení, které člověk potřebuje k životu – jak v práci, tak v soukromí.
-
Skvělý lektor, zábavná forma, názorné předvádění a nácviky.
-
Výborná praktická část a možnost si vše vyzkoušet na vlastní kůži.
-
Oceňuji výměnu zkušeností z praxe mezi účastníky kurzu a lektorem.
-
Celý kurz byl vedený skvělým lektorem, aktivní přístup s názornými ukázkami, ochota zodpovědět jakékoliv otázky.
-
Chtěla bych doporučit tento kurz ostatním kolegům.
-
Mnohokrát děkuji lektorovi za jeho přístup. Jeden z nejlepších kurzů!
-
Úžasné, ze života a velice přínosné. Fajn lektor, hodně z praxe, což je super.