8 h (1 den)
Další z pravidelných setkání pracovníků služeb pro lidi s postižením s právničkou, na kterém sdílíme dobrou praxi ze své služby.
Příklady témat, o kterých budeme diskutovat:
Jak můžeme ochránit svéprávného klienta před zneužitím (třeba finančním)?
Kdy podat návrh na omezení/navrácení svéprávnosti?
Na co má opatrovník právo a jaký je rozdíl mezi opatrovníkem a příbuzným, který opatrovníkem není? Kdo má právo „diktovat“, co může klient dělat, co si má kupovat, co má jíst, s kým se stýkat?
Jakou máme odpovědnost za klienty a jejich jednání během poskytování služby? Jak např. postupovat, když klient někde něco rozbije?
Jaký má být náležitý dohled a co se stane při jeho nedodržení?
Využijte i Vy možnost setkat se s kolegy ze služeb se stejnými klienty a sdílet s nimi zkušenosti. Získáte podněty pro svoji práci, dozvíte se, jak s Vašimi problémy zacházejí jinde a dostanete prostor k prezentaci dobré praxe ze svého zařízení.
Kulatý stůl moderuje právnička Mgr. Ivana Svozilová.
Tento kulatý stůl je určen pracovníkům napříč sociálními službami. Pokud máte zájem potkat se výhradně s kolegy z Vaší služby, využijte kulatých stolů pro jednotlivé služby - viz nabídka.
8 hodin
Kulatý stůl je formou on-line přes aplikaci zoom, potřebujete notebook s kamerou a mikrofonem a dobrý internet.
Před kulatým stolem nabízíme zkoušku spojení, na které Vám pomůžeme odstranit případné technické problémy s připojením.
MPSV
Mgr. Ivana Svozilová
8 - 10
2.290 Kč
Eva Provazníková
Telefon: 739 320 819
8:30 - 15:30
V sociálních službách pracuji více jak 20 let a většinou tuším, jak by věci měly správně být. Po tomto kulatém stole mám ale v mnohých věcech skutečně jasno.
Děkuji za vedení kulatého stolu a budu se těšit na další podnětné setkání na některém z příštích kulatých stolů nebo kurzů.
Vzdělávání ,,kulatý stůl,, je zatím z mého pohledu nejpřínosnější typ školení.