Komunikace vedoucího pracovníka v sociálních službách

16 hodin (2dny)

Termíny

19.10. 2017
19. - 20. 10. 2017 Přihláška

O kurzu

Srozumitelně zadávat úkoly, aby podřízení věděli, co od nich očekáváte, dělali to, co od nich potřebujete, a byli motivovaní, dávat zpětnou vazbu, umět ocenit, pochválit i vytknout a konstruktivně kritizovat patří k nezbytným dovednostem každého vedoucího pracovníka.

V tréninkovém kurzu si na modelových situacích z praxe pod vedením zkušené lektorky natrénujete potřebné komunikační dovednosti, ujasníte si, co děláte správně a dostanete tipy, v čem a jak se můžete zlepšit.

Co se v kurzu naučíte:

  • jasně zadávat úkoly - vaši podřízení je pak dokážou plnit lépe a podle vašich představ
  • komunikovat adekvátně s různými typy podřízených - dozvíte se, co na koho platí
  • jasně a slušně sdělit druhým, co chcete, a budete vědět, jak podpořit jejich snahu vám vyhovět
  • chválit druhé a oceňovat je, aniž byste se při tom cítili nejistě
  • dávat motivační zpětnou vazbu 
  • podávat druhým konstruktivní kritiku a vytýkat nedostatky, aniž byste se jich osobně dotkli
  • získáte více sebedůvěry a budete si umět poradit s komunikačně nepříjemnými situacemi

Doporučujeme i další manažerské kurzy: Vedení týmu v sociálních službách a Time management pro sociální a vedoucí pracovníky v sociálních službách.
Při objednání těchto tří kurzů najednou (balíček Manažerské dovednosti) získáte slevu 15% - ušetříte celkem 1.485 Kč.
Více v sekci SLEVY.

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

16 hodin (2 dny)

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Mgr. Patricie Chvojková

Doporučený počet účastníků

9 - 12

Cena

3 300 Kč

Manažer/ka kurzu

Renata Andršová

Telefon: 733 167 715

E-mail: renata.andrsova@diakonie.cz

Čas konání

9:00 - 16:30 hod.

Reference od účastníků

Bylo to super – praxe, možnost nácviku.

Díky lektorce – její tipy jsou jasné a použitelné. Konkrétní návody, jak vést rozhovor s podřízenými.

Skvělá lektorka! Mohli jsme si vyzkoušet kritiku, příprava na rozhovory.

Výborné konkrétní situace a scénky – byli jsme nuceni do zapojení, což bylo skvělé, tak to má vypadat!

Lektorka je naprosto skvělá, srozumitelná, nebyl pro ni žádný problém nás „rozhýbat“.

Výborný nácvik konkrétních situací, kde si člověk vyzkouší techniky a naučí se jejich užívání v praxi.

Velmi mě zaujalo vedení kurzu ze strany lektorky – přátelská, otevřená, svižná. Přínosné a odlehčené.

Velmi inspirativní, dynamický a hravý kurz, skvělá lektorka!

Děkuji lektorce za jasné a konkrétní vedení, celkově za její přístup.

Výborné informace, které vedou a směřují ke změně mého stylu práce – konkrétně lepší zadávání úkolů, jak od různých typů lidí požadovat výsledek.

Pochopil jsem, že asertivita není sprosté slovo.

Kurz byl velmi akční a přínosný. Pozitivně hodnotím i nízký počet účastníků, který dal prostor řadě praktických nácviků a komunikaci.