Jak zvládnout vzdor a agresivní chování klienta s demencí?

8 hodin (1den)

Termíny

22.8. 2017

O kurzu

„Klientka je po odchodu dcery z návštěvy ve středisku neklidná. Hledá ji, má starost, že zabloudí, že netrefí ze školy domů. Stává u dveří, lomcuje s nimi. Na každý kontakt pracovníka reaguje zlostně. Ožene se po něm i rukou nebo i sama zaútočí proti jinému klientovi."

Je Vám to povědomé? Připomíná Vám to jinou situaci, kterou jste museli řešit? Co se Vám osvědčilo? A jak takové situace řeší jinde?

Přihlaste se na kulatý stůl. Přijďte diskutovat, sdílet dobrou praxi a vyměňovat si zkušenosti. Přijďte se od ostatních inspirovat a odvezte si zkušenost s diskuzní metodou cirkusové manéže. 

O čem budeme diskutovat? 

  • Jaké jsou možnosti práce s agresivním klientem?
  • Jak rozdělujeme agresivní projevy?
  • Jak je možné odstranit spouštěče agrese?
  • Jak agresi předcházet a co nám v tom pomáhá?
  • Jak pracovat s rodinou klienta?
  • Co rodina potřebuje?
  • Jak chránit práva a důstojnost klienta?
  • A jaká je Vaše zkušenost?

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

8 hodin (1 den)

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

tandem Mgr. Eva Provazníková, Bc. Martina Plachá, DiS.

Doporučený počet účastníků

12

Cena

990,-Kč

Manažer/ka kurzu

Anežka Dvořáková

Telefon: 739 320 671

E-mail: anezka.dvorakova@diakonie.cz

Čas konání

9:00 - 16:30 hod.